Přeskočit navigaci »

Teď jste zde: domovská stránka » články » Prokletí Karaku

Přihlášeno 0 z 7077 uživatelů | nápověda
Registrace a přihlašování:

Prokletí Karaku

  • autor: kraag22 (o autorovi)
  • kategorie: recenze
  • datum přidání: 23.12.2001
  • hodnocení: 7.2/10 (diskuse: 0)
  • počet hodnotících: 4
  • počet zobrazení: 6350

Tohle je první modul a podle toho také vypadá. Nejdříve ale uvedu do děje ty, co Karak nehráli. Karak je trpasličí podzemní město. To čile obchoduje s lidmi, ale ti netuší kde se město skrývá. Jednoho roku trpaslíci nepřijedou a lidé vyšlou výpravu aby zjistila co se děje. A výsledek? Město přepadli skřeti! To by stačilo na úvod.

Pokud se postavy nechají natlačit do děje, podniknou výpravu na kterou se neodvážila ani skupina nejodvážnějších rytířů. A pokud vše půjde podle plánu, tak zachrání všechny trpaslíky, porazí skřety a zabijou jejich vůdce. Nezdá se vám to? Mě taky ne.

Celé podzemní město je složeno z šesti pater. Každé patro je složitý labyrint chodeb a místností, které jsou jako stvořené k boji, ale bydlet se v nich nedá. Setkáte se tady i se slepými chodbami, okny s výhledem na vodopád nebo obrovskou železnou bránou, kterou dokáží otevřít jen dvě bytosti. Jak se s touto bránou potýkali trpaslíci se tady neřeší. Když si ale odmyslíte takové detaily jako jsou jezera, vodopády a neprůchodné brány, nic se nezmění na tom že tato jeskyně se prostě hrát nedá.

A teď pár perliček:

  • Knihovna je lépe chráněná než trpasličí pokladnice. Pokladnice je za jedněmi tajnými dveřmi a knihovnu chrání iluzorní zeď a dvoje železné dveře ke kterým se musí najít klíč.
  • Nejtvrdší souboj v Karaku je bitka se skřetími náčelníky. To by nevadilo, až na to, že všichni čekají v jedné místnosti s vytaženými obouručáky a s úšklebky na tvářích. Mimochodem je jich pět na 11 úrovni (Karak je pro družinu na 4. úrovni).
  • Asi padesátka bránících se trpaslíků je na 3-5 úrovni! Proč si své problémy nevyřeší, když jsou na vyšších úrovních než družina?
  • Efektivní popis raněných trpaslíků - jsou s nimi 4 hraničáři a každý trpaslík je zátoveň válečník
  • Proč hlavní démon nezničí trpaslíky sám? Jeho jediná práce je přemýšlení o tom, jak zničit berli, kterou ho trpaslíci mohou zabít. Sám má moc kterou by trpaslíky zničil úplně v pohodě.
  • Banda temných mnichů kteří jen tak sedí ve výklencích a nic nedělají. Jejich útok by trpaslíci nemohli přežít.
  • Válečník v družině může mít větší útok než trpasličí král s kouzelným kladivem.
  • A mnoho dalšího...

A co se mi na Karaku líbilo? Hmmm, určitě meč devatero prokletí, a nová kouzla (kouzlo Zataras vchody jsem ale v pravidlech nenašel).