Přeskočit navigaci »

Teď jste zde: domovská stránka » články » Ardanský Rituál

Přihlášeno 0 z 7077 uživatelů | nápověda
Registrace a přihlašování:

Ardanský Rituál

  • autor: kraag22 (o autorovi)
  • kategorie: recenze
  • datum přidání: 25.12.2001
  • hodnocení: 8.1/10 (diskuse: 5)
  • počet hodnotících: 7
  • počet zobrazení: 4348

Některé věci jsou příliš strašné, na to abychom je mohli uvidět a zůstat lidmi. Některé bytosti jsou příliš mocné na to, abychom se s nimi mohli setkat a přežít. V pevnosti Ardan je obojí. Síly zla se tu chystají provést rituál, který obnoví moc knížete temnot Zaarona. Čerstvá krev krásné panny probudí démony temnot a omladí vyžilé tělo černího mága. Ty a tvoje družina jste poslení naděje ubohé dívky. Čeká vás cesta plná nebezpečných nástrah, lstivých nepřátel a krvežíznivých nestvůr. Ale odměna bude sladká ...

Je pro družinu na 7-8 úrovni. Celý děj se odehrává na osamoceném ostrově, takže by pro PJ neměl být problém zařadit Ardan do jeho světa. Ardanský rituál obsahuje krátký popis okolí ardanské tvrze, náhodná setkání ve hvozdu a detailní popis pevnosti i s podzemím. Ostrov je nedokreslený, což by dobrodružství nevadilo, ale pokud PJ zařadí Ardan do svého světa, tak si musí zbytek dokreslit sám.

Dobrodružtví není moc náročné na přemýšlení, je spíše pro bojovou družinu. Po rychlém uvedení do děje (záchrana dívky za odměnu) se družina vydá do pevnosti. Může si vabrat ze dvou možností, může jet po cestě nebo skrz hvozd. Pokud jede skrz hvozd, potkají ji nějaké náhodné události. Je jich 10 stran a většina je pro družinu výhodných. Mohou potkat bylinkáře, který jim prodá lektvary proti upíjení úrovní od nemrtvích, mohou dostat kouzelný luk, ... . Něco je může potkat, i když pojedou po cestě, ale hvozdem je to větší sranda.

Poté vstoupí do pevnosti. Nadzemní prostory obývají goblini. Tady si družina může zahrát na nenápadné, pak to bude mít jednodužší. V podzemí jsou různé potvory, známé i neznámé. Mezi známé patří nemrtví v čele s třemi upíry. Mezi neznámé patří například gorgoyle a samozřejmě hlavní zloduch Zaaron. Ten má nová záludná kouzla a nové schopnosti. Družina by si měla pospíšit, nebo dívka bude mrtvá a družina asi také.

Vyjímečně jsem při hraní Ardanu dělal PJ. Tak vám můžu vylíčit co se stalo s mojí družinou. Už od začátku to nešlo podle mých představ - družině se odměna za záchranu dívky zdála příliš malá a tak by sami ani nezačli hrát kdybych je tam skoro násilím nedostal. Samozřejmě si nevybrali cestu lesem a tak přišli o dost setkání. Dobrou tygrodlačici, která jim chtěla pomoct, málem zabili a po cestě se flákali jak jen to šlo. Pak se jednu dobu začali dokonce vracet. Nakonec k pevnosti došli, ale asi 14 dní po rituálu. V pevnosti začli masakrovat gobliny a to tak blbým způsobem že je goblini málem zabili. Dále se dostali do podzemí a do další části se dostali jen náhodou (tajné dveře). A pak už to bylo rychlý, asi jsem nějak neodhadl sílu družiny a dva upíři v čele se Zaaronem družinu roztrhali úplně v pohodě. Alchymista sice měl svitek ochrana před nemrtvími, ale upír na něj seslal hypnózu a achlymista svitek sám roztrhal. Možná kdyby měli kouzelné zbraně? ...

Pak jsem odčaroval dva upíry a nechal jsem proti nim jen Zaarona. Jeho super kouzlo Zrcadlo démonů družinu skoro zmasakrovalo, ale nakonec ho dostali. Je to fajn bojový dobrodružství.